جنگل ابر

اسکان جنگل ابر

جنگل ابر

اسکان جنگل ابر

مختصری از جاذبه های جنگل ابر شاهرود

جنگل ابر: جنگل زیبا و خوش‌آب و هوای ابر در‪ ۵۰‬کیلومتری شمال شرق شاهرود و در مسیر جاده شاهرود به آزادشهر استان گلستان و درروستای ابر قرار دارد و ادامه جنگلهای سرسبز شمال کشور است و ازآنجا که فضای این جنگل را پوششی از ابر فرا گرفته به همین دلیل این جنگل را جنگل ابر می‌نامند.

ارتفاع زیاد جنگل از سطح دریا، پایین بودن درجه حرارت درفصل گرماو وجود چشمه‌سارهای فراوان و پوشش جنگلی متنوع از شاخصه‌های این جنگل است.

نظرات 3 + ارسال نظر
امیر حسین شاطری پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:55 ب.ظ http://asheghemetallica.persianblog.com

ای ول داری اقا رسول وبلاگت مبارکه تقلب از مارشال هم ممنوع

ممنون امیر جون من هر چی باشم شاگرد خودتم من هیچ بودم تو به من اموختی موسو چطور دست بگیرم تو هم موفق باشی از دعای خیرت ما را فراموش نکن من وبلاگتو تو وبلاگم میذارم تو هم همین کار رو کن ممنون میشم

سارا پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:34 ق.ظ

سلام
خیلی زیبا و جالب بود خوشم اومد ممنونم از زحمتهای شما با تشکر سارا

ممنون سارا جون شما لطف داری عزیزم اگر شما هم چیز جالبی داشتی ویا راهنمای خوشحال میشم بشنوم موفق باشی

مریم شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:06 ق.ظ http://ARAMESHDEL.BLOGFA.COM

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد